Tapet

Jag har hittat tapeten jag bara SKA ha till vardagsrummet! En helt fantastisk sak som skall kombineras med mörkt röda väggar. Den skrek Pyret och var den allra första jag gick rakt fram till och la mina vantar på. Intuition kallas det :D.

Den kostar dock därefter (skit att ha dyr smak!), men jag tycker det är värt det! Vill ju trivas hemma. Får se bara när jag skall lura in Erik i ett nytt projekt. Han var lagom glad igår efter att ha gått med på att köpa en ny toalett (som han fick ligga och mecka med hela em och kväll …). Men efter att ha spolat med ett ljusblått presentsnöre i över ett år kände jag att detta behövde styras upp. Jag pekade med hela handen. E fick kämpa. Förlåt älskling. Visste inte …

Jag vet vad jag är skitbra på. Starta upp projekt och komma med idéer. Dock tröttnar jag efter ett par dagar och någon annan får slutföra om allt går för sakta. Tur att jag och E är olika där … Han startar sällan något men slutför alltid mina påhitt!

One thought on “Tapet

Kommentera

