Piller

Mina antidepp är slut och jag har inte ätit tabletter (som jag borde) på några dagar.  Säkert hjälper det till att få mig på detta underbara humör … Dessutom har jag haft migrän två dagar i sträck och fått använda både migränsprutor och fizziga huvudvärkstabletter i massor.

Nu är maken iväg och skall langa Cymbalta till mig så jag kommer i fas.

Lyckligtvis är vi bjudna hem till Alex och Stefan ikväll för att fira den sistnämndes födelsedag. Det kommer göra mig till en snällare människa.

Over and out!

One thought on “Piller

  1. Cymbalta is da shit!! både för smärta o depp jag försökte lägga av en sväng, landade i ett hörn o grät o grät o hade smärtor så jagvetintevad. Så Cymbalta är min kompis.

    Sen … jag tror faktiskt att du stavade rätt till tomten där på finska :-):-)

    Ha det fortsatt gott !

    KRAMISAR

Kommentera

