En listjävel!

Är du:

Arrogant: Nej
Osäker: Ibland
Trött: Ofta (börjar ju skittidigt på morgnarna)
Intressant: Jupp, superintressant! *ironi*
Smart: Ja
Barnslig: Oh yes!
Liten: Inte mycket
Lätt: Moahahahaha – No comments
Skoltrött: Nej! Älskar min skola!
Rolig: Skrattar alltid åt mina egna skämt (då är det i alla fall någon som gör det …)
Pratglad: Yep! Även i sömnen!
Frågvis: Lite fööör mycket kanske?
Organiserad: Nej nej. Kom hem till mig får ni se … Däremot är jag organiserad arbetsmässigt
Hälsosam: Ja! Äter bra ekologisk mat och nästan inga helfabrikat (fast jag är ju inte mer än människa …). Motion får jag till någongång ibland.
Blyg: Hmmm, det kan jag faktiskt vara!
Attraktiv: Hell yeah! *s*
Lätt uttråkad: Ja
Vegetarian: Nej, men vegatarisk mat är kanongott!
Besatt: Tyvärr lite för ofta
Pålitlig: You bet! Lita på mig!
Filosofisk: Absolut!

Categories:Jag

One thought on “En listjävel!

Kommentera

