Aurafotografering

I söndags var jag på aurafotografering igen. Jag känner att jag verkligen vill göra detta varje halvår när mässan är så jag kan se min personliga utveckling.

 

skanna0051skanna0058skanna0064

 

Det här sades då:

1. Det bruna (enda färgen i min aura) står för att jag är jordnära och har många saker som tynger mig. En stor sorg jag bär på som jag måste ta itu med för att komma vidare. Jag visar dessutom alltid ett glatt yttre trots att mitt inre är i kaos… Fler saker än det blev sagda. (oktober -08)

2. Denna gång blev jag jätteglad! Det gröna tyder på växande och god healingförmåga. Det bruna är på väg bort och istället är det gult (självkänsla) på väg in och vitt som är andligt. (mars -09)

3. Hon som tolkade mig sa att jag var en ängel. Hon säger att  jag förstår inte varför det lyser så mycket runt omkring mig så jag värjer mig för det. Hon sa att jag är ren. Jag har inget elakt i mig eller elaka baktankar. När jag kommer in i ett rum förmedlar jag bara positiva känslor.

Jag är en lärare/mentor. Tycker inte om att bli ledd. Jag vill leda. Det blåvita tyder på en ledarpersonlighet som skall styra. Jag vet att jag är där faktiskt och kommer ta till mig det.  Jag tar hand om människor, ibland för mycket så jag glömmer mig själv. Mitt andliga jag är där det borde vara. De lila punkterna visar det. Vad jag dock har glömt bort och som jag gärna vill ha en tolkning på är de tre stjärnorna  på min högra sida. Vad betyder de? Varför kom de upp?

5 thoughts on “Aurafotografering

  1. Ullis:

    Man får hålla handen på en låda som har sensorer. HUR det sedan går till har jag ingen aning om … Men det ser ut som en vanlig kamera och bilden är en Polaroid.

Kommentera

