Andlig kirurgi

Idag var jag hos en klient och gjorde Andlig Kirurgi* och efteråt gav jag reiki. Det är så otroligt häftigt att få göra detta och känna känslan av att hjälpa människor.

Reikin är något jag kommer syssla med på min fritid utöver min utbildning på Bageriet. Kommer absolut inte att släppa det även om jag nu i början har extremt lite tid över till det. Så småningom kommer dock allt väl lugna ned sig och jag kan fokusera mer på min firma och lägga ned mer kraft på att finna klienter.

På ett försiktigt sätt har jag förmedlat till några stycken på jobbet att jag är healer och har än så länge bara bemötts positivt även om flera är skeptiska. Reikin är en del av mig så den är svår att hålla för mig själv.

logoFör den som undrar är jag medlem i Förenade Reikiförbundet och följer deras rekommendationer både i utövande och lärande.

 

 

* När jag gör andlig kirurgi går jag in i klientens kropp och tar bort den dåliga energi/smärta/förnimmelser/obehag som befinner sig på ett specifikt ställe i kroppen.

Kommentera

