Mannen

Blandat 134The man, my man, the guy, fadern till mina barn,  har varit ute och krogat idag. På Soldaten Svejk. Please. Skall man festa på stan, varför hamnar man då där??? Han kom nyss hem. Full och go. Fast han smsade och skrev att han druckit lite (ljug ljug ljug) . Han var rätt schnygg när han kom hem. På glatt humör och med lite historier i bakfickan.

Kan faktiskt inte ens beskriva hur glad jag blir när han har kul. Att han tar sig tid att umgås med vänner och ha trevligt. Jag unnar honom det och ler.

Själva hade vi tacofredag med hemgjord glass och mina solbullar som sällskap. GOTT!

3 thoughts on “Mannen

  1. Läste ditt skyddade inlägg..en del har skitsvårt att få ersättning och du blir inte av med din??

    Va härligt att du gillar när din man går ut…det borde vi alla unna våra män..och dom borde unna oss det..kram på dig

  2. Lite lustigt, jag och jobbarkompisarna pratade faktiskt om Soldaten Svejk på rasten häromdan!
    Jag hängde mycket där då jag var runt 18-20 år, det var mitt absoluta favorithak på söder då! 🙂

    Kram!

Kommentera

