Åldersnoja

De senaste åren har jag släppt min åldersnoja. Jag är den ålder jag är och har känt mig väldigt bekväm med det. Annat var det när jag var yngre och tyckte att ingen man skulle vilja ha mig om jag var över 20 år. För jag visste med bestämdhet att ingen man ville ha äldre tjejer utan bara lammkött …

Meeen. Så började jag nu min utbildning. Fine. Unga tjejer i butiken och jag är typ äldst … Finns en och annan som är typ 15 -20 år äldre än mig men jag tillhör inte direkt det unga gardet. Helt ok.

Tills jag står i omklädningsrummet. Hur kul är det egentligen att strippa inför sina arbetskamrater två gånger om dagen (oavsett om det är tjejer eller inte)? När jag faktiskt ser att jag inte är en ung fast pudding längre. För saken är den att de i damernas omklädningsrum har en jättespegel där det är meningen att du inte skall missa ett endaste litet hängfläsk. Shit.

Finns det ett akutnummer till Fettsugning AB?

Categories:Jag

One thought on “Åldersnoja

  1. Alltså. Hur glad blev inte jag av att kika in här. Mycket nyheter att läsa ikapp. Och vilken lyckoträff med jobbet – det tror jag passar dig som handen i handsken. Stort stort grattis!

    Kramelikram och lycka till!
    /N

Kommentera

