Själsreading

aura somaI måndags gick jag ännu en gång på själsreading med Aura Soma oljor. Det är så otroligt spännande att få höra om tidigare liv och min egen inriktning här i livet.

Denna gång var readingen mer fysiskt förankrad och talade mer om för mig vad jag skall göra i framtiden. Men. Jag fick även en glimt av dåtiden.

Pyramid – Sarkofag med kvinna i – locket går igen och jag är med i en medvetandehöjande ritual. En invigningsritual i det gamla Egypten. Det är en prästinneinitiering. Jag stängs in i en sarkofag för att lära mig att andas med så lite syre som möjligt. Att lära mig överleva. Ligger där i flera dagar. Djuren i det livet är stora långa ormar som slingrar sig runt mig. Jag har en speciell kontakt med ormar.

Jag har många gamla kunskaper som vill komma upp. Bl a kunskaper om örter och kryddor. Kan även finna en andlig betydelse i chokladen. Skall använda mina kunskaper för att baka på gammalt vis, för det kommer att ha betydelse i framtiden.

Mediumet beskriver mig som jag. Allt det som står skall appliceras på mig. Alldeles för många saker pekar på att det är jag och jag tänker inte bortse ifrån dem.

One thought on “Själsreading

Kommentera

