Shopping

Storhandling avklarad. Nästan 3.000 kronor gick det på. Ryser av obehag för det känns sådär. Men samtidigt har vi så mycket mat nu att det inte går att få in en sak till i skåp, kyl och frys. Nästa vecka vill jag inte ödsla min energi på att tänka på mat och handling. Tror mitt huvud är fullt av annat och min ork lär nog vara lite stukad …

Efter att ha sprungit runt i ALLA skobutiker i Nacka Forum konstaterade jag att det inte fanns fotriktiga arbetsskor någonstans! Trots tio möjliga ställen fanns det bara ett par vanliga svarta träskor som kommer döda mina fötter. Så det blev till att åka hem till kära köpcentrumet och DÄR hittade jag ett par perfekta fotriktiga och mjuka träskoaktiga saker! 

Ikväll är det disco på skolan och S och O skall dit. S färdigsminkad och klar två timmar innan det börjar …

2 thoughts on “Shopping

  1. Skönt att skåpen fyllda och all handling avklarad nu när du behöver ha fokus på annat. Även om det är jätteroligt med utbildningen lär du säkert vara lite trött i början med allt nytt att ta in.
    Och visst är 3000 mycket, men nu slipper du ju handla på ett tag! 🙂

    Kram

Kommentera

