Ett skithuvud

Jag har ett skithuvud. Innanmätet alltså. Har en tryckande äcklig känsla i bakhuvudet och jag får migränattacker alldeles för ofta. Sedan jag lade om kosten för två år sedan har de lyst rätt bra med sin frånvaro men nu, nu är de tillbaka flera gånger i veckan med full kraft.

Här går migränsprutorna åt på löpande band och jag gör inte ens något för att förtjäna värken (läs alkohol).

Drömmer så mycket att min drömdagbok är fullpackad med information och upplysningar om hur jag lever mitt liv och vad jag borde göra mig av med. Har dock ännu inte fått svar på var ingångsporten till min huvudvärk kommer ifrån. Men, det tänker jag ta reda på! Tro mig! Böcker är på väg som skall hjälpa mig förstå och jag skall även beställa tid för en regression. Det skall bli spännande!

Categories:Jag

4 thoughts on “Ett skithuvud

Kommentera

