Vem kan motstå en lista?

Jag har sådan tur att min kära, vackra, underbara vän Lyxpirayan förser mig med listor precis när jag behöver dem. Tack!

Hår ?
Rött, men numera tokblondt efter sommaren. Me no likey. Snyggt på andra men jag ser biiiiiillig ut!

Ögonfärg?
Trist gråblå. Men mina barn har fått mannens fina ljusblå.

Längd ?
1.70

Vikt ?
Helt ärligt, jag vet inte, har inte vägt mig på ett halvår och vågen är utkastad. Jag tänker bara inte må dåligt över vad en löjlig maskin säger till mig om hur jag skall må.

Bor var någonstans ?
I ett 70-talshus på landet, men det står ibland en jävla massa likadana. Så ”landet” är några steg bort.

Har du familj ?
Ja, en man och tre barn.

Husdjur ?
Ja, tyvärr, en hamster. Tyvärr för att ingen bryr sig om honom.

Favoritmat ?
Ekologisk! Då blir allt gott och bra 😀

Favoritdricka ?
Bubbelvatten, vin och champagne.

Den bästa bok du läst?
Jag plöjer rätt många böcker om året och har svårt att välja någon.

Den bästa film du sett ?
Tror faktiskt det är Zigienarnas Tid.

Drömdejt ?
Johnny Depp skulle inte behöva tjata, inte ens för sakens skull.

Drömresa ?
Svårt för den största drömresan går nog i mig själv.

Vad skulle du vilja ta med dig till en öde ö ?
Min familj! Vi har det så härligt tillsammans när vi semestrar!

Mina bästa egenskaper ?
Jag kan hela människor, jag lyssnar och jag är icke dömande.

Mina sämsta egenskaper ?
Jag lever inte alltid som jag lär, jag äter för mycket och jag är nog lite för optimistisk.

Favoritgodis ?
Saltlakrits och choklad.

Hur drömmer du om att din framtid ska bli ?
Mycket Reiki och Choklad!

Din käraste ägodel ?
Oj, jag är inte materialist men det är klart jag gillar mobilen och sånt. Men de klarar jag mig utan. Det jag inte vill bli av med är min snuttefilt!

Personer jag beundrar ?
Människor med ett mål och som når det utan att trampa ihjäl andra på vägen.

Vad skulle du göra om du var osynlig för ett dygn ??
Shit! Då skulle jag sitta som en fluga på väggen hos X antal familjer för att se hur det verkligen går till hemma hos dem!

Om du var 17-19 i dag vad skulle du göra då ?
Fundera över min framtid …

Hur vill du bli som gammal ?
Rolig, galen och dö fort som fan.

Kläder som du aldrig vill se igen ?
Det är nog skipants med camel toe …

Dyraste du köpt ?
Vårt hus! I övrigt köper jag bara normala kläder och skor, har aldrig gått över gränsen för vad en ”vanlig” människa kan köpa.

Vad vill du ha i present ?
En friggebod där jag kan ha Reiki!

Categories:Jag

3 thoughts on “Vem kan motstå en lista?

Kommentera

