Regressionsmeditation

… långt ord det där!

 

Idag var jag på Andrummets öppna hus och gjorde en regressionsmeditation. Intressant!

Jag var en liten flicka på 50-talet i Frankrike. Bodde i ett ganska litet stenhus med synliga takbjälkar. Min mamma hade stort långt, vågigt hår, var smal och hade platta fötter. I håret hade hon ett hårspänne som höll bort den långa luggen. Vid bordet satt min blonda lillasyster och knaprade på en baguette medan mamma lagade mat.

I tonåren blev jag förbjuden att gå på bio med min pojkvän. Efter det flöt jag bort …

Kommentera

