Hippie style …

Min trädgård är hemsk. Så igenväxt och rosorna växer spretigt och fult. Perenner och andra blommor slokar (eller blommor … det finns inga kvar, bara torra förnimmelser av dem). Leksaker, trädgårdsslangar och cyklar slåss om det lilla utrymme som finns.

Dock är gräsmattan faktiskt klippt!

5 veckors bortavaro gör inga under för min trädgård i alla fall. Men det jag tänker är ”skit samma, så här blev det i år och vad kan jag göra åt det _nu_? Bara gilla läget och titta på förödelsen. Får bli nya tag nästa år!

Förresten … Hur det ser ut inne orkar jag inte ens dra upp … Så här i efterhand är jag glad att inte Å kom in häromdagen … First impressions last … 😀

2009082062920090820630

One thought on “Hippie style …

Kommentera

