Drömdagbok

ängelÄntligen har jag kommit till skott med att börja skriva ned mina drömmar. Jag vet ju att jag ibland drömmer profetiskt och det är kul att spara och analysera.  Under sommaren har jag grävt djupt i böcker om just drömmar och metoder att tolka dem.

En av författarna jag läser hävdar att det finns fem typer av drömmar och för att göra det enklare för mig att tolka så kategoriserar jag dem efter bästa förmåga. Det gör det så mycket lättare att se om det finns budskap i dem som jag borde ta till mig.

Kategorierna hon hävdar finns är:

Profetiska drömmar

Önskedrömmar

Informations- eller problemlösningsdrömmar

Frigörelsedrömmar

Astralbesöket

 

Hela listan med kategorier drömmer jag och självklart också bara bludder som inte går att beskriva för någon annan …

One thought on “Drömdagbok

Kommentera

