Softisch …

Här händer det inte mycket. Skönt det för snart rullar livet igång igen med allt vad det innebär. Igår var familjen Lindberg här hela dagen och stannade på middag. Idag har jag varit hos tandläkaren med Myra och nu har hon sin kompis Thelma här.

Båten har jag inte orkat packa ur ännu. Var där en snabbvända igår med Lindbergs för att plocka upp det viktigaste, Änglakorten 😀 och för att visa vår nya stolthet! Vet inte när jag skall få till det att vilja åka dit och få ut alla kläder och saker. Kan säga att det är en hel del efter fem veckor på havet.

Stora tjejen har jag inte sett på två dagar. Hon lever rövare med sina tweenies och har det bra. Känns lite tomt bara …

 

Blandat 290

Tripp, trapp, trull vid Västra Stendörren.

Categories:Jag

Kommentera

