Snott!

Tur att Lyxpirayan finns och föder min listtarm!

 

Bästa promenad : Vi havet.

Favoritgata : Alla gator i La Rochelle.

Favoritdrink : Harvey Wallbanger

Äter lyxmiddag på ? Vår egen hemmaresturang!

Bästa mikromaten: Glöm det! Micrar aldrig mat!

Favoritförort? Det är nog någotstans efter södra Gröna linjen.

Fikar gärna på ? Länge sedan jag bara fikade någonstans, men det får väl bli Dellans monopol då.

Bästa lunchställe ? Har inget!

Bästa brunchen ? Helt klart Eriks hemma hos oss!

Bästa kaffet? Blärk, avstår gärna.

Bästa konsertlokal ? Nalen

Senaste Stockholmsupptäckt ? Tyvärr ingen.

Senast sedda föreställning? RAW

Senast sedda utställning? Hallå!!! Jag har SMÅbarn … de enda ställningar jag ser är lekställningar …

En bra gå-bort present ? En flaska vin med ett personligt kort jag gjort själv och lite accessoarer på (tup glitter och snören).

Favoritlyxartikel ? Ho ho … Mat?

Läser just nu ? ”Mellan två världar” av Sylvia Browne.

Läser helst ? Böcker!!! En masse!

Klädkonto per månad ? Konto???

Drickspengar ? Ja absolut! Vid bra service ges bra dricks!

Modeförebild ? Ingen

Motionerar ? Usch! Dåligt med det på sista tiden.

Favortiartikel på apoteket ? Imigran

Favoritprodukt på systemet ? Har ingen direkt favorit.

Bästa fyllekäket ? Flottigt …

Lyssnar på ? Arga barn!

Bästa förfestmusiken ? Oj, vet ej, var länge sedan jag förfestade …

Senasts gnolade ? Barnmusik!

Senast köpta film ? Köper nästan aldrig film …

Mitt sämsta köp någonsin ? En cowboyjacka för dyra pengar i New York och ett par mockastövlar som gick över knäna med silverattiraljer på … HU!

Dansar helst till ? 80-talshits!

Senaste impulsköp ? En klänning i 70-talsstil från Lindex.

Mode jag aldrig mer vill se ? Platåskor

Favoritaccecoar ? Örhängen

Transportmedel ? Numera BIL!

Så fördriver jag tiden när jag åker kommunalt ? Lyssnar på alla konversationer omkring mig 😀

Categories:Jag

Kommentera

