Dröm

Har drömt så fruktansvärt och så starkt att jag blev tvungen att sitta nu, mitt i natten och skriva ned allt i ett privat inlägg. Är alldeles uppskakad och ledsen. Drömmen var detaljrik och så hemsk med sina detaljer om död och en kraftig fingervisning till Elefanten.

Får se om jag öht kommer att kunna somna igen efter det här. Mina drömmar har varit så verklighetskopplade på sista tiden att detta skrämmer mig enormt. Förstår inte alls vad den betyder och hoppas verkligen att det inte är just exakt som jag drömt.

Då kommer en bit av mig dö.

Categories:Jag

6 thoughts on “Dröm

  1. Låter jätteobehagligt…men jag håller med tidigare som kommenterat, död brukar ju symbolisera förändring och pånyttfödelse och inte död som vi ser det.

  2. Hmmm… det var ju jobbigt att det var jag men är ju av naturen försiktig 🙂
    Men jag kör på Mamma P och Minks tolkning 🙂
    Kram

  3. Vi pratade ju en del om död igår – kan det inte vara det som kommer i bearbetning under natten tror du?

    Elefanten? Vad är det?

  4. Vetenskapliga jag säger då att drömmar bara är hjärnans städning. Men drömmar om död påstås ju betyda förändring bara, inte död i sig. Du kanske bara går mot en stor förändring i och med din reikiförmåga? Hur som helst skickar jag dig en stor kram! Drömmar påverkar mycket.

Kommentera

