What a day!

Det måste vara min turdag idag. Verkligen, jag menar det! Har spenderat dagen hos Å, som av en slump blivit en vän och idag träffades vi hemma hos henne för första gången. Eller nej, jag ljuger, det är ingen slump …

Hon bor inte så långt härifrån. Löljigt nära faktiskt. Men det har inte blivit av att vi setts. Idag åkte jag och barnen och hälsade på hela hennes familj, badade vid deras fantastiska strand, smakade sonens gudomligt goda chokladpraliner som han gjort själv och pratade bort en hel eftermiddag. Jag förundras över min tur att träffa rätt människor, som passar mig!

20090629520

När jag kom hem låg ett mystiskt paket i brevlådan … Det stod ”Nallebudet” på det och mitt namn. Funderade vad det var för annorlunda reklam. Öppnade det och i låg en fantastisk liten nalle med vingar. Ännu en kär vän har skickat den till mig och namngivit den, Mikael, såklart!

20090629521

Än en gång måste jag böja mig för det förutbestämda. Hon är också någon som kommit min väg och det gör mig så glad!!! Mikael föddes igår. Då jag blev ReikiMaster.

Jag är så tacksam över de vänner som kommit min väg och ni alla, ni förgyller mitt liv! You know who you are!!!

Categories:Jag

5 thoughts on “What a day!

  1. Å jag är SÅ GLAD att vi hittade varandra – och visst var det bestämt!

    Å vilken lyx att vi bor så nära!!!! SNART ses vi igen… och igen… och igen!

Kommentera

