Reikibludder

Reiki SymbolsÖronen har ställt in sig på en annan frekvens, eller så håller de på att anpassa sig till det nya. Jag hör saker jag aldrig hört förut och i huvudet har jag konstant ett högre ljud och så är det tonerna som kommer och går. Känns som om jag hör en egen inre tystnad (ja, ja, ring inte dårhuset bara 😉 ).

Har provat lite reiki med mina nya initieringar i kroppen och den är starkare än någonsin. Händerna blir kokheta och skillnaden är verkligen markant. Skall bli otroligt spännande att få prova att skicka för första gången i morgon och se vad det ger, vad jag ser och vilka budskap jag får (om jag får några, det vet jag aldrig och kan heller inte pressa fram, det blir som det blir).

Nu får jag lära ut! Det är väääldigt stort! Kommer kräva mycket övning då det är många moment, symboler och knipövningar inbakat i initieringar. Men det kommer!

Idag fick vi även lära oss Avancerad Healing. Med den tekniken kan jag hjälpa till med att lösa blockeringar, fobier, rädslor, ångest, osv. Klienten måste dock även vara införstådd med att detta kan ta tid och att den själv måste vilja bli av med det och vara beredd att jobba med sig själv. För vi får inte glömma att det är helande, inte bot!

I augusti kommer det till ännu en spännande teknik, Kirurgisk Healing! Det skall verkligen bli kul att få lära  mig.

Kommentera

