Fjärilshuset

Tog barnen till Fjärilshuset idag. Hade förväntat mig lite mer än vad som erbjöds och barnen sprang runt stället på mindre än en halvtimme. Det var dock väldigt skönt att komma ut ur huset några timmar efter att ha varit däckad så länge.

Arg är jag dock på mig själv för att jag inte tog med mig systemkameran! Vilka bilder jag hade kunnat ta!!!

 

Klicka för större bilder!

Och ja, vissa bilder blir X:ade men det är bara att uppdatera så tittar de fram. Mkt irriterande!

4 thoughts on “Fjärilshuset

  1. Åsa:

    Åh! Så ni kunde navigera runt utan min fina bok 😉 . Härligt för er och jag skulle gärna göra samma sak! Vi köpte boken för att kunna åka runt till slotten och titta. Bl a var vi i Törnrosas slott som var heeelt fantastiskt!

  2. Nu har vi nog bestämt oss för ett slott. Vi bokar några nätter där och sen ser vi vad som händer från det. Vi måste ju inte bo på slott hela semestern så vi tar vad vi hittar längs vägen!

Kommentera

