Missar

Så här sjuk har jag inte varit på flera år! I kroppen då alltså … värre med psyket. Började bli dålig i onsdags kväll men hamnade först här i sängen i fredags. Sedan har jag legat här.

Har inte kunnat läsa, knappt se på tv heller  så jag har sovit mest. Hela kroppen är totalt slut och energilös så att bara gå på toaletten har varit en utmaning.

Idag skulle vi varit på namngivning i Hagaparken, något jag sett fram emot och planerat inför länge. Men jag hoppas de fick en fin dag på det nya stället de bestämde.

Ikväll skall jag plåga mig iväg på det sista mötet för Resursskolans del. Hoppas att det är många som dyker upp och visar sitt stöd. Hur jag än mår så måste jag dit. Ligger inte så långt bort och jag kan åka hem om det blir för jobbigt. Jag måste vara med och påverka! Det gäller ju min son!!!

One thought on “Missar

Kommentera

