Själsreading

maria magdalena

En resa i min själs färger … Det skall jag göra ikväll. Är så himla nyfiken och spänd på vad som väntar. Detta är första gången jag gör något sådant här så det känns även lite nervöst. Tänk om jag får höra saker jag inte alls kan kännas vid eller vill höra!

Jag kommer få veta om tidigare liv och vilka gåvor jag har med mig i det här livet. Kommer även få information om min framtida andliga utveckling. Ett personligt budskap från Maria Magdalena väntar också.

Rapport kommer …

One thought on “Själsreading

Kommentera

