Pyret, the Spy

Vi har två unga killar på vårt dagis (som även är bästa vänner). Kanon är de om jag får säga mitt. En av dem har en blogg som jag bara måste följa hela tiden då han verkligen skriver om ALLT både han och kompisen gör.

Han vet att jag läser, jag ser det på honom varje gång jag säger hej, och jag måste säga att det är fruktansvärt svårt att inte pika och kommentera alla saker han hittar på.

Ibland skäms jag lite. Känner mig som en stalker. Men åh så härligt befriande det är att läsa allt bus helt ocensurerat!

 

Det är tur att jag inte är en hysterisk förälder.

Categories:Jag

One thought on “Pyret, the Spy

Kommentera

