Ny pall

Vet inte om jag är från vettet, men jag tog tag i projektet ”måla om fula fläckiga IKEA-pallen” idag. Myra brukar använda den som frukostbord och sitta på trappsteget, så smörfläckar och dricka hade gjort den överjävligt ful.

För många månader sedan köpte jag en fin RÖD färg på ovannämnda varuhus och idag så målade jag den som sagt.

Resultatet blev en ping-ORANGE (eller det gamla hederliga ordet brandgul passar bättre) pall … Men wtf, jag gillar färg och den passar hos oss ändå.

20090531443

Categories:Jag

3 thoughts on “Ny pall

  1. Schysst! Har en sådan oxå… använde den när jag målade väggarna.. (ja inte DEN, men jag stod på den..) ser ut som hell. Kanske en lite makeover vore på sin plats.. -eller inte 😉

    Fin blev din iallafall..

  2. Jag gillar också färg!!!

    Nästa vecka?! Promenad och fika???!!!! Jag ska bort på torsdag kväll men i övrigt är det nog rätt fritt (imorgon firar jag födelsedag så då kan jag inte heller).

Kommentera

