Läskigt!

En ambulanshelikopter landade precis där vi bor för en liten stund sedan. Ringde min vän N som bor just där. Hon svarade ingenstans och jag blev så himla orolig. Till slut fick jag tag i hennes man och de var nere i Småland på Astrid Lindgrens värld. Tack för det. Men jag undrar vem det var som är skadad. Vi bor ju inte så långt ut och en ambulans borde ha kommit i vanliga fall.

Helikoptern åkte just iväg och jag skickar alla varma och vänliga tankar jag kan till den som ligger däri.

20090517394

Helikoptern är jättenära men bilden ser ut som om den är tagen långt ifrån.  Våra träds grenar gick ned i backen av propellersuset.

2 tankar om “Läskigt!

  1. Ibland kan det vara så att närmsta ambulans inte är hemma och för att spara tid och lidande för patienten skickas helikoptern, den åker inte bara när nån är jättesjuk 🙂
    Så förhoppningsvis var det bara så…

Lämna en kommentar