Upptagen!

Bakar galet mycket. Idag har jag ännu så länge hunnit med Äppel- och mandelkrans, Blåbärskrans, Konfektkaka och Kolasnittar. Är inte klar ännu och jag funderar på Chokladpaj, hemgjord glass, syltkakor, några fler mjuka kakor … Hmmm får se vad det blir!

20090516386

En blek bild av en Äppel- och Mandelkrans

Har handlat presenter till Saga i Forum (och hade turen att precis missa Victoria Silvstedt som hade något jobb där), städat och hämtat två trötta seglarkillar i Herrviksnäs. Nu är det full fart framåt!

20090516387

Nödlösning med kakform till Blåbärskransen

Categories:Jag

9 thoughts on “Upptagen!

  1. Catten:

    Jag älskar att baka och är sjukt avundsjuk på Malin som får jobba där hon gör! Hon var här idag och fick smaka på mina amatörbullar!

  2. Ojoj, du och Malin är ju helt GALET (positivt galet) makalöst duktiga på att baka. Kanske är tur att man inte bor granne med er ändå…. för bilringarnas skull. 😉
    Kram, gissar att kalaset idag var faaaaaab!

  3. Imponerad! Och då förstår jag att du har varit upptagen med annat än ESC. 🙂

    Grattis till Saga! (fyllde hon igår?)

    Kram
    /Nadja
    P.S. Min närmsta arbetskamrat bor mittemot er…

  4. Gud jag känner mig som……tja jag kommer inte ens på nåt bra exempel…

    Grejen e, jag kan baka lite, men jag uppenbarligen helt ointresserad. Jag skulle gärna bjuda på allt du (o Binks) bakar, men att jag skulle ställa mig en hel förmiddag o baka, never happens!

    Jag e grympt imponerad av bakandet!!!

Kommentera

