Det var länge sedan …

… som jag publicerade någon lista! Så här kommer en som jag snott av Lyxpirayan.

1. Hur gammal är du om fem år?
42

2.Vem var den sista du träffade ?
Som jag pratade med utanför min egen familj så var det en pappa från dagis. Småprat mellan hyllorna på Konsum.

3.Hur lång är du ?
170 cm

4.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Kill Bill 2

5.
Vem ringde du senast?
Alexandra

6.
Hur löd ditt senaste sms? Och till vem?
Det var till Marie och det är privat!

7.
Vad är helgens planer?
Städa, baka och ha kakbuffé.

8.Föredrar du att ringa eller skicka sms?
För det mesta sms.

9. Är dina föräldrar gifta och skilda?
Skilda sedan 1974 och min mamma lever inte längre.

10.
När såg du senast din mamma. ?
Ett par dagar innan midsommar 1987.

11.
Vilken ögonfärg har du ?
Blågrå.

12
När vaknade du i dag?
7.29, precis innan klockan ringde.

13. Har du någon hittat en katt?
Nej.

14. Vilken är din favoritplats?
I skärgården! Eller vårt ställe i Frankrike …

15 . Vilken plats föredrar du minst?
Skithuset.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år ?
Då har jag ett ekologiskt konditori och gör människor glada med supergoda chokladbitar.

17. Vad skrämde dig mest som barn ?
Att min mamma skulle klippa av sig sitt enormt långa hår och att jag då inte skulle känna igen henne.

18. Vem fick dig att skratta senast?
Alla likasinnade på Andrummet.

19. Är du för för ung för att äga vinylskivor?
Nopp! Har massor.

20. Har du en bärbar eller stationär ?
En liten Netbook i rosa.

21.
Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan! Ett måste.

22.Hur många kuddar har du i sängen ?
Fyra.

23.Hur många landskap har du bott i ?
Två, Sörmland och Uppland.

24. Har du spytt på någon?
Moahahahaha, har Pyret spytt??? You bet, lots!!!

25.
Föredrar du skor , strumpor eller barfota?
Barfota. Hatar strumpor!

26. Är du social ?
Ja, när jag vill.

27.Vilken är din favoritglass?
Min hemgjorda.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Ha roligt!

29. Tycker du om kinamat?
Nej, inte så mycket efter att jag fick smak för japanskt.

30.Tycker du om kaffe?
Macciato eller annat med mycket mjölk.

31. Vad dricker du till frukost?
The.

32. Sover du på någon särskild sida?
Höger.

33. Kan du spela poker?
Yep.

34. Är du en beroendemänniska ?
Ja,  väldigt mycket så tyvärr.

35. Känner du någon med samma födelsedag som du ?
Nej, faktiskt ingen!

36. Vill du ha barn?
Jag har redan tre.

37. Kan du fler språk än svenska?
Ja, flytande engelska och en del franska.

38.
Har du någonsin åkt ambulans?
Mmm.

39,
Föredrar du havet eller en pool?
Havet!

40.
Vad spenderar du helst pengar på?
Helst blir det andliga pryttlar som änglakort, stenar …

41. Äger du dyra smycken ?

Nej.

42. Har du någon testat narkotika.
Ja.

43.
Vad var det senaste du stoppade i munnen?
En korv.

44.
Vem är den roligaste människa du känner?
Mina syrror och jag tillsammans är kul!

45.
Välj ett ärr på din kropp?
Två ärr på hand/ handled efter en Hoffmanställning.

46. Vad har du för ringsignal på din modil ?
En indisk funkig låt.

47.Har du kvar något klädesplagg frånnär du var liten ?
Ja, en del, men inte så mycket.

48.
När togs din profilbild?
På min födelsedag.

50. Kan du byta olja på bilen?
Ja det kan jag!

51.Har du fått fortkörningsböter.
Nej! Inte ännu. Jag har körkort på prov och kör exakt vad som står på skylten.

52. Vilken var den senaste boken du läste?
Vattnets hemligheter.

53. Läser du dagstidningar?
På nätet.

54. Prenumerarar du på någon veckotidning?
Ingen veckotidning men månadsmag. som Laga Lätt och Family Living.

55. Dansar du i bilen?
Trummar och diggar är så långt jag sträcker mig.

56. Vilken radiokanal lyssanade du på senast?
NRJ

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Idag när jag lånade spel på Språkoteket så skrev jag ned mina kontaktuppgifter.

58. När var du i kyrkan senast?
På konfirmation för ett par veckor sedan

59.
Vilka personer utmanar du?
Ingen.

Categories:Jag

3 thoughts on “Det var länge sedan …

  1. Usch, jag tänkte sno listan till min blogg (den privata) men kom på att det var alldeles för många frågor som jag inte kan svara på…för att jag är så jävla lost liksom…nu låter jag smart va?
    Ja, ja du vet vad jag menar….kram!

Kommentera

