Firar

20090508336

Vi köpte en halva Moët & Chandon (Erik skall sjösätta den gamla båten imorgon) och skålar i!

Till middag blir det halstrade hälleflundrakotletter marinerade i ingefära och lime, ris  stekt färskpotatis, grillad paprika och fänkål, och sås med färsk gräslök.

Jag blir så sugen och hungrig när jag skriver allt det här så det är nog bäst att jag förflyttar mig till spisen!

 

 

Tillägg till förra inlägget:

Det finns ugn (tjohoo!!!), dubbelsäng (avskilt i aktern), barnrum med stängbar dörr, vattentoalett i EGET rum, salong med plats för många, stuvutrymmen så det dånar om det och världens största plats i sittbrunnen!

6 thoughts on “Firar

  1. Men åååå så skoj!!!!

    Jag jobbar i helgen men jag hoppas vi snart kan hitta en promenadtid!!

Kommentera

