Ett hus till salu

Det finns ett hus jag har smygkikat på i 11 år. Ett hus med anor från 1700-talet. Med stor tomt och ligger på landet. Det drar i min flyttartarm (vi bor bara tre år på varje ställe och här har vi bott i hela 6 år!!!) och tanken på att det är ett utropspris för ungefär 1 miljon under vårt gör det ju ännu intressantare.

Jag vet. Vi skall inte. Vi borde inte. Men jag vill hemskt gärna gå på visningen i alla fall. Annars kommer jag ångra att jag inte ens gjorde det.

 

Renoveringsträsket är nog inget mitt bräckliga psyke skulle orka med.

4 thoughts on “Ett hus till salu

  1. Spännande! Kan förstå känslan. Jag har ett hus jag spanat på också och om det blev till salu så… Fast jag trivs himla bra här! Gå på visning kostar ingenting. 😉

Kommentera

