Pannkaka

migranIdag hade jag tänkt ta hand om mig själv. Tanka på energi och göra mina övningar för att må bättre. Har en lååång lista på saker som jag kan tanka energi från. Yoga, Mindfulness, meditation, reiki, djupandning, måla … Men vad händer? Jo, jag vaknar upp med äcklig migrän och kommer strax att gå och lägga mig igen (och skicka reiki till mig själv såklart). Känns bara så snöpligt när jag ställt in mig på att stärka mig.

Får helt enkelt se till att få bort huvudvärken!

4 thoughts on “Pannkaka

Kommentera

