Skit

Skulle storhandla inför påsk då jag skall laga pajer och baka lite mer bröd. Efter flera timmars övertalning av Myra (som jag skulle köpa garn till, till en bedårande virkad klänning) att följa med mig, fick jag henne att klä på sig ytterkläderna och glatt följa med.

Men, jag hittade inte min bilnyckel. Mannen hade kvar den i sin jacka, på jobbet! Bara att klä av sig allt igen och sitta och sura vid köksbordet. Dock piggades både M och jag upp av lite spel istället.

Blev handlat på kvällen istället så nu får jag hoppas på att jag orkar/hinner göra de pajer jag tänkt …

8 thoughts on “Skit

  1. haha, du är rolig du..
    påskbakelserna har INTE ägg på sig.. utan grädde och en persikohalva ;)…
    -ser dock ut som ägg som synes…

  2. Jag åkte till Willys morgonrufsig och fin i morse… För katastrofen var nära.. Oboyen var SLUT!!!
    & det har den varit sen förra helgen (här dricks det bara sådant på lördagar)…

    Tappade nyckeln typ 3 cm fr. en stor brunn i backen… puh.. Hade kunnat bli en tråkig oboyresa..

    Ha en skön påsk..
    (här blir det godis och fiiiiina figurer i äggen)

    PUss

  3. Malin:

    Precis! Det var därför han fick vara en liten kladdig en igår 😀 Det var mest frustrerande att inte kunna storhandla …

  4. Åsa:

    Visst minns jag dig! Vad härligt att du skall gå Reiki 1! Jag har gått 1 och 2 och siktar på masterkursen i juni.

    Kram till dig!

  5. Jag vet inte om mitt var så mycket bättre… åka iväg till Maxi och handla för sjukt mycket pengar utan att ens få med sig det vi skulle haft?!!!!

    Jag vet inte om du minns mig men vi mailade om kurs på Andrummet för ett tag sedan! Nu ska jag gå reiki 1 helgen efter påsk!

Kommentera

