Före och efter

Ja, köket kaklade jag om i stort sett själv (okej Erik, du fick sätta upp tio stycken 😉 ). Det tog liiite längre tid än jag trodde. Jag kan lätt bli överambitiös när det gäller att sätta igång nya projekt och mitt stora problem är att jag hatar att slutföra dem om de tar mer än en dag att göra. Men kors i taket. Jag tröttnade inte!

Nu har vi fint vitt kakel över hela väggarna i köket och en ny fin spis! Tänk att kunna laga saker i ugnen och faktiskt kunna se vad som är däri utan att behöva öppna luckan …

2009030115320090318219

2009031621420090330235

7 thoughts on “Före och efter

  1. Kanon Heidi..
    Skulle aldrig våga att kakla.
    Vilken skillnad, och ny fin spis. Härligt.
    Kramar till hela familjen.

  2. Toksnyggt, modernt o helt rätt. Och även jag väldigt imponerad att du bara tar tag i en sån där sak (och slutförde denna gången 😉 )
    //M

Kommentera

