En semla

2009040124720090401246

8 thoughts on “En semla

  1. Jenny:
    Barnen har fått varsina, en grön, en rosa och en gul. Skall nog fota dem för de är sååå fina att leka picknick och sånt med. Jag är sugen på att virka en prinsesstårta också som jag har sett. Finns massor av kul saker att virka.
    Nej, jag har aldrig handarbetat, eller jo, när jag var liten i plugget då. Men det är inget jag har ägnat mig åt. Så nu har jag tagit upp det och tycker det är så kul när jag kan göra leksaker!
    … och en stor fördel. Det håller mina tankar och händer i schack på kvällarna!

  2. Underbart söt…
    Tänk att ha sådana som leksaker till Mattheus- han äääälskar ”matlekar”… 😉 Ursöt, så duktig du är! Har du alltid kunnat handarbeta???

Kommentera

