Aurafotografering

För ett halvår sedan gjorde jag en aurafotografering på Alternativa Hälsomässan. Jag var rätt besviken då jag var brun, brun, brun. Hade sett andras bilder och hade förväntat mig ett specktra av färger.

Denna gång blev jag jätteglad! Det gröna tyder på växande och god healingförmåga. Det bruna är på väg bort och istället är det gult (självkänsla) på väg in och vitt som är andligt.

Fick en jättebra tolk som med all säkerhet var clairvoyant för han tittade knappt på min bild utan på mig och min aura ”live” istället. Ser redan fram emot nästa gång om ett halvår då jag kan ta en ny bild!

image003image004

Människans aura:

Auran är det elektromagnetiska energifält som omger och innesluter människans fysiska kropp. Den består av olika snabba frekvenser som en clairvoyant (synsk) person kan se som dynamiskt rörliga färger. Auran vibrerar i olika nivåer och påverkar dig och andra i ditt liv och kan attrahera eller repellera andra. Beroende på energinivån i en människas aura drar hon till sig det som sker på ett yttre plan och de upplevelser hon har i livet. Auran innehåller en människas hela historia och är alltså unik, precis som du är en unik varelse. I auran reflekteras allt det du är, dina fysiska funktioner, känslor, tankar och drömmar.

Text från Energifokus

4 tankar om “Aurafotografering

  1. Det är så härligt att se i första bilden ser det ut som om din aura väger bly och är en tung börda för dig i kort nr 2 ser allt mycket lättare ut.
    Kram

  2. Binks:
    Mässan är två gånger om året så det finns nog chans för dig 🙂

    Ninni:
    Ja, skillnaden var helt otrolig! Tack för att du gillade mitt kök 🙂

Lämna en kommentar