Inte mycket aktivitet …

Här inne händer det inte mycket! Jag har så mycket annat som snurrar i livet och huvudet att bloggen inte hinns med. Den är absolut inte nedlagd och finns i mina tankar men … det blir lite sporadiskt bloggande när tid och ork finns.

Köket är i alla fall klart och en bild skall jag väl lyckas klämma fram här snart …

Categories:Jag

One thought on “Inte mycket aktivitet …

  1. Du har mail!
    Fick ditt mail igårkväll, men när jag sedan skulle svara senare på kvällen fungerade inte internet…det är lite si och så med uppkopplingen här!

    Stor kram till dig, saknar dig!

Kommentera

