Mjölksyra…

Tänkte gå och simma i morse men när jag tittade ut genom fönstret insåg jag att jag hade ett stort projekt framför mig innan bilen kunde köras ut. Tog snöskyffeln och tokskottade hela uppfarten, framför huset och en fin väg för postgubben att köra fram till brevlådan på.

Herregud vad jobbigt! Bestämde mig efter skottningen att jag fått min dos av träning för idag och struntade i simningen. Varför slösa ett klipp på badhuset när jag redan fått en rejäl genomkörare i HELA kroppen?

Nu skall jag duscha och sedan åka och äta lunch med min svägerska. I eftermiddag väntar tandläkaren för minstingen också.

Den lilla hade en redig förkylning på gång i helgen men efter att ha givit Reiki varje dag verkar den ha gått tillbaka och hon är pigg som en mört!

Kommentera

