Skvaller

Låter som en fin rubrik, men jag har inget skvaller som helst från Guldbaggen. Det jag kan säga är att jag kunde slicka Lars Betke i nacken hela showen då han satt precis framför mig och jag kunde läsa alla hans mail han skickade på sin Nokia hela tiden… (och de var tyvärr inte till mig).

Hasse Aro var nog sprayad av CanTan. Josephine Bornebush var mycket längre än jag trodde. Cissi Elwin log mot mig som om hon kände mig. Regina Lund hängde med Lars Betke hela kvällen förutom när tv-sändingen var för då hade de separata platser. Är de ihop?

Sedan var det många kändisar som var överallt. Det är svårt att peka ut dem. Det vill jag inte heller göra. Trist jag är va!

Erik och jag hade fått sittplatser på samma rad, men de var 80 platser ifrån varnadra. Inte bra! Så när vi äntrat röda mattan gick vi till biljettluckan och sa att vi ville ha nya platser. Och det fick vi. Så nära golvet där alla kändisar sitter och det var perfekt! Vi kunde inte fått bättre platser! Filmkameran var aldrig där så vi var nog aldrig med på tv, men vi såg så himla bra och showen var fantastisk. Johan Glans och sedermera Björn Gustavsson är något jag kommer minnas länge. Jag skrattade så jag kiknade.

 

Efter galan på Circus tog bussar oss till Caféet (Café Opera), där det serverades fantastisk buffé och vin/öl. Men som de gamla stötar vi är så tog vi mat, minglade i ett par timmar och åkte sedan hem. Det lilla jag kan säga är att Micke Bindefeldt minglade med Agnes och Izabella Scorupco och Agnes verkade väldigt angelägen om vad Iza ville säga :). Mycket sågs men mindre sagt. Men det var en trevlig kväll!

Taskiga bilder från mobilen levereras härmed… Den första hemifrån, den andra från cirkus.

2009011206320090112068

6 thoughts on “Skvaller

  1. Va fin du var på galan!

    Ja jag kollade och kollade inte såg jag nån Pyret men nu förstår jag varför!
    Men du kunde väl ha sprungit förbi en kamera och vinkat lite??

    Kram kram

Kommentera

