vad var bäst idag?

Vi frågar barnen ibland vad som har varit bäst och sämst under dagen. Dessa svar kom från hela familjen idag:

10 åringen:

Sämst: Engelska förhöret

Bäst: Svaret på engelskaförhöret

 

8-åringen:

Bästa: Att vi fick se på Aristocats i skolan idag

Sämsta: Att jag fick så mycket läxor

 

5-åringen:

Bästa: Att jag fick vara Törnrosa på samlingen

Sämsta: Att jag fick rita och måla

 

Pappan:

Bästa: Att jag hunnit med det jag skall och att allt är lugnt

Sämsta: Att jag inte tränar på morgonen som jag bestämde mig för i november

 

Mamman:

Bästa: Att jag smyglyssnade på Myras sångsamling och att Otto följde med mig utan skrik när jag hämtade honom

Sämsta: Att jag somnade på spikmattan och vaknade två timmar senare över att den satt fast på ryggen på mig

One thought on “vad var bäst idag?

Kommentera

