Tomt

Jag vet inte vad jag skall säga. Men min pappa skall fira jul med oss. Det är oväntat.  Men så välkommet. Han är den har är. Liksom jag är den jag är. Det finns allitd många tankar om det. Men det skiter jag i. Jag vill hela alla relationer jag har för det få mig att må så mycket bättre.

Varför skall jag vara arg? Jag ser mitt liv i ett långt perspektiv, där finns inte dåliga energier och dåliga gemenskaper. Jag ringde till och med min så kallade lillebror Timmy idag, han fyllde 18 år. Gissa om han blev förvånad över att han storasyster Pyret ringde och frågade ut honom totalt 🙂

Senaste gången jag såg Timmy så var han kanske 4 år. En liten kille med blont hår och stora lockar. Jag har aldrig velat acceptera honom, eller hans syskon som mina, men idag kan jag känna att de kanske är det?

 

Fan, helvetes jävla skit! Betyder allt det här att jag är vuxen nu???

Categories:Jag

2 thoughts on “Tomt

Kommentera

