Ledsen

Ottos jacka är borta. När han skulle gå från lunchen i matsalen (i skolan) var den försvunnen. Förmodligen har något barn tagit fel och har vi tur kommer den kanske tillrätta. Ringde Alexandra och fick låna hennes sons jacka idag ifall vår skulle komma tillbaka. Ville inte kasta mig iväg och köpa en ny direkt om turen är på vår sida.

En sådan där liten sak får mig på fall direkt. Blir så himla ledsen. Jackan var jättefin och såg helt ny ut, min son är nämligen ingen storutslitare av kläder, och jag var så glad över att han kunde ha den ett år till då han fick den förra vintern. Den är namnad och en uppmärksam förälder borde se det och ringa numret som även står där.

 

Nu är det dags att slänga mig iväg till stan och terapi. Det tar emot enormt mycket då jag känner mig så låg. Men jag vet att min bästa Gitte kommer ge mig ny styrka så för min egen skull (även om jag inte ser det nu, jag handlar efter erfarenhet) får jag inte ge efter för negativa tankar och stanna hemma.

9 thoughts on “Ledsen

  1. Nej vad trist! Hoppas att jag kan kommentera detta inlägg, jag har svårt att öht komma in på din sida. Måste nog rensa lite och trycka shift f5 s kanske den är mer samarbetsvillig.
    Hoppas att allt är väl annars! Kram!

  2. Hoppas verkligen någon bara har tagit fel!

    Men man vet aldrig det finns ju föräldrar som inte bryr sig utan bara blir glada om deras barn fixat en egen jacka,,,suck!

    Men vi får hoppas att er kommer tillbaka..kram kram

  3. Jag är likadan, en sådan där sak kan göra mig jätteledsen. För det var MIN sak som någon tog (om än inte med flit)

    hoppas hoppas hoppas att jackan kommer tillbaka idag!//M

Kommentera

