Hälsomässa

 

Idag har jag varit på hälsomässa. Mest inriktad på healing, medialt, tarot… Gjorde en aurafotografering som var väldigt träffsäker… Dock hade hon svårt att läsa mig och kortet, men det hon fick fram var både korrekt och sant.

 Det bruna (enda färgen i min aura) står för att jag är jordnära och har många saker som tynger mig. En stor sorg jag bär på som jag måste ta itu med för att komma vidare. Jag visar dessutom alltid ett glatt yttre trots att mitt inre är i kaos… Fler saker än det blev sagda.

Jag gick till en tarotläggare som hette Lisa som kunde läsa av min framtid som jag faktiskt har planerat. Otroligt! Glädjande nog är det bara positiva saker för mig framöver, ingen stor sorg, svår sjukdom eller brist på pengar. En bra läggning men nu i efterhand hade jag nog gärna gått till samma som min kompis gick till. Fick dock väldigt klara besked som jag tidigare fått starka indikationer om.

Jag fick även Dikshaöverföring av energi från flera dikshagivare. Vet inte hur många då jag svävade iväg lite när jag satt där. Meningen var att det skulle ta 15 minuter men jag satt kvar och tog emot i nästan en halv timme. En härlig känsla! Ingen körde iväg mig…

En liten skyddsängel att hänga i mitt halsband fick hänga med hem och även ett nytt set med änglakort. Jag har ett set sedan tidigare men vill ha lite att välja på. Att fråga dem saker ger tydliga svar!

Bild: Privata på änglakorten.

11 thoughts on “Hälsomässa

  1. Johanna:

    Ja, det var en riktigt bra dag!

    Minks:

    29 – 30 mars 2009 är nästa mässa. De har den två gånger om året 🙂 Men visst är det så att mycket inte känns helt rätt… Många saker går att vara utan! När det gäller aurafotograferingen blev jag rekommenderad en speciell utställare då många inte ”läser” av på samma sätt. Jag blev nöjd. Fanns nog en fem stycken som gjorde det. Energifokus hette de.

  2. Jag och vännen Cinks pratade om Hälsomässan idag och bestämde oss för att vi båda tyckte att det var Intressant! Allt kanske inte känns rätt men mycket är intressant! Skulle gärna testa aurafotograferingen tex!
    //M

  3. Mamma P:

    Ja, vi är lite olika. Inbillar mig att du är mer teoretisk/ analytisk medan jag bara flummar runt ;).
    Kram!

    Ullis:

    Jag har faktiskt ingen aning! Röd färg har i alla fall rotchakrat som är kopplat till sexualitet, livskraft, överlevnad, materiella ting och jordenergi. Men det är så individuellt vad just den färgen du får betyder och tolkas nog bäst av en sådan som kan 🙂

    Alex:

    Tack själv! Det var superbra!!!

  4. Tack för en jättemysig dag!
    Jag var ju väldigt ivrig att prova mina soulcards, men tyvärr blev det inte så då huvudvärken jag känt av tidigare kom tillbaka med full kraft. Det blev till att sova tidigt istället.

    Kram!

  5. Vad kul att du hade det bra! Själv är jag mer än skeptisk till sånt där och har varit på hälsomässa med min mamma som svalde allt med hull och hår medan jag gick och sågade det mesta… Må väl! Kram!

Kommentera

