Kvaddat foten

Ja, det där med träning… Hade ju börjat komma igång igen så sakteliga, men vad händer? Jo min elaka fot mår inte bra. För varje dag som går så blir det värre och värre. Faktum är att när jag rör på stortån så gnisslar och knakar benen på översidan av foten. Till på köpet gör det hysteriskt ont när jag går (eller när jag glatt skall visa mina nya talanger). Så stavgången är lagd på hyllan igen.

Längre sträckor är inte kul att gå men jag tänker i alla fall stappla runt på Harmoniexpo och häxa mig som jag sett fram så mycket emot. Dels går jag med en god vän som jag vill spendera tid med och dels är det egentid som jag också behöver akut!

 

Oh god, have mercy!

Kommentera

