Han fyllde 8 år 25:e oktober!

Min lille plutt, Otto, fyllde 8 år i lördags. Eftersom jag åt antidepressiva (då med) under min graviditet med honom så föddes han med abstinensbesvär. Han fick kramper vid förlossningen och kunde inte andas själv så läkarna och Erik stack iväg med honom. Jag fick se honom på foto efter två timmar (vilken ni kan se nedan på polaroidfoto) och då fick jag även veta vilket kön det var och efter fyra timmar fick jag se honom live…

Traumatisk förlossning och tungt efteråt. Ottos problem startar där. Idag står vi här… Roten är förlossningen även om ingen vill se det så.

 

 

Och så här ser han ut idag. obs! Klicka på bilderna för större version!

4 thoughts on “Han fyllde 8 år 25:e oktober!

Kommentera

