Inte mycket aktivitet…

Jag har varken varit här eller på andra bloggar.  Barnen har höstlov och att jag då skall få en plats framför datorn är en lögn… Men jag har bidat min tid och gjort annat viktigt för mig och hunnit med en hel del tankar och faktiskt… träning! Äntligen har jag tagit upp motioneringen igen för jag vet ju att jag mår så mycket bättre då.

De senaste två veckorna har jag inte ens sovit på dagtid även fast jag gått upp väldigt tidigt och har klarat av att vara vaken en hel dag utan att bli sjukligt matt. Det är ju tyvärr så att med min problematik blir jag väldigt trött och måste sova och vila mer än andra. Visst finns tankarna där att jag skulle vilja och behöva mer sömn men jag klarar än så länge av att hålla mig vaken (förutom idag då det var utflykt till Bålsta och jag var en skurtrasa när vi kom hem).

Framtiden ligger för mig och jag vet det. Ser någonstans ett slut och jag vill bara att alla pusselbitar skall falla på plats!

One thought on “Inte mycket aktivitet…

Kommentera

