Kosingtorka

Det känns lite ruttet. Jag är på världens bästa humör men jag äger inga pengar… Släpade med mig de minsta till Coop Forum för att handla några tillbehör till Tacosen vi skall äta ikväll. Lyckligtvis hade jag köttfärs i frysen så det blev en billig shopping. Fantastiskt bra med scannern för då har jag exakt koll på hur mycket pengar det går åt så jag slipper hora i kassan.
Dock svettades jag lite när jag väl stod där. Såg ut som om jag skulle ha för lite kontanter (hade glömt att kolla hur mycket jag hade) och det tog några rafflande sekunder innan jag kunde andas ut och gå därifrån med hedern i behåll.

På väg in i bilen retade jag upp en 20+ tjej med att jag har barn. De kom först till dörren och ville in och hon fick vänta en halv minut på att sätta sig i sin bil. Hon utstötte en ljudlig suck och jag ville sparka henne på smalbenen. Tålamod?

Just nu:
På nedervåningen sitter Myra och säger om och om igen att Otto är ful. Han gråter hjärtskärande varje gång, fast jag skriker att han är finast i hela världen. Jag vet att hon njuter.

8 thoughts on “Kosingtorka

  1. Retstickor är vi allihopa, allihopa, allihopa…
    Men vi är rätt förskonade här hemma än så länge. Det är nog pappan i familjen som retas mest. Mailsvar är på väg, det har bara varit lite mycket som vanligt. Trevlig helg, kraaam!!!

  2. Alla tre är ju så fina!

    Oliver retas så med Elias ibland, annars är det mest att han upprepar allt Elias säger så Elias blir galen.
    Oliver är den värsta retstickan i familjen…om man räknar bort Niklas då… 😉

    Trevlig helg och kram

  3. Tindra kan också låta sådär mot syskonen, framförallt är mot 14-åringen.

    Fy, det är verkligen hemskt att stå i kassan och inte ha tillräckligt med pengar på kontot eller i plånboken. Det bildas kö bakom en och man får plocka bort något…*ryser*

    Kram!

  4. Visst är det härligt med barn i alla åldrar!!!
    Framför allt små snälla 4 åringar som gör allt för att reta gallfeber på sina bröder.

Kommentera

