Intuitionscirkel

Ett steg till i ledet ”hitta en sysselsättning på kvällstid till Pyret som gör att hon kommer ut ur huset och träffar andra människor” är taget.

Idag anmälde jag mig till en Intuitionscirkel som bygger en del på den kursen jag gick i helgen. Tre måndagar innan jul blir det. Äntligen har jag hittat något som jag vill göra och som jag kommit på själv. Inte något som någon annan tycker att jag borde göra och har talang för.

 

Cirkelbeskrivning:

”… Du får lära dig hitta din egen medialitet och att lita på din intuition. Under de olika stegen går vi igenom och övar på tex psykometri, att se och känna auror, att intuitivt läsa av änglakort och gudinnekort, att scanna av en kropp för att hitta eventuella obalanser och mycket annat. Övningarna är prestationsfria och lekfulla och meditation ingår alltid …”

8 thoughts on “Intuitionscirkel

  1. Känner du eller tycker du?!!

    Bor du också ”på ön” (jag gör det så det är nära från kursen och hem i alla fall)?

  2. Jag hamnade här av en slump (??)… jag funderar också på den kursen. Men vet inte om jag vågar ge mig på det… men jag grunnar på varför jag hamnade på din sida. Om det ändå är meningen att jag ska gå???

Kommentera

