En puff

Det har varit en lärorik helg. Jag har varit på medial utveckling. Otroligt spännande och fascinerande. Eftersom jag är intresserad av och tror på andar och energier fick jag många upplevelser som jag kommer bära med mig en lång tid framöver. Många skratt och härliga människor fick jag förmånen att träffa. Att upptäcka och utforska nya sidor och rum i mig själv är något jag behöver. Det stärker mig.

Vägledning in för framtiden har jag fått och igår sa min kometkursledare precis samma sak som korten sa till mig. Det kan inte vara en slump och jag tänker göra det som uppmuntras.

4 thoughts on “En puff

  1. Gud vad spännande!!!

    ibland känns det som om jag också skulle behöva lite vägledning… frågan är av vem…för jag själv irrar mest omkring just nu.
    (jag som alltid stått på stadig mark, åtminstone de första 30 åren…)
    //M

Kommentera

