Kläder

Inte bara de stora modebloggarna fascinerar mig med sina höst- och vårkläder, även vänner gör det. Kraftigt. Förstår mig inte riktigt på när de babblar om sina garderober där de hänger undan vissa kläder som är vårsaker och hänger fram annat som är höst.

I min garderob är allt huller om bladder. Naturligt blir det så att det som jag använder minst på säsongen hamnar underst eller längst bort och plockas sedan gradvis fram igen när det är deras tur. Inte står jag och plockar undan sommarkläderna i kartonger för att sedan plocka fram dem om 8 månader igen.

Dessutom gör jag väl generalfelet (dock inte i mina ögon) att använda sommarklänningar på vintern! Va! Undrar vad modeslavarna skulle säga om det?

Det finns helt enkelt varken tid eller plats. Jag trivs bra som det är.

3 thoughts on “Kläder

  1. Jag använder oxå mina sommarklänningar på vintern, jag tar på mig långärmat T-shirt under och leggings, så fryser man inte. 🙂

Kommentera

