Tar hand om mig

Nästa helg skall jag göra något för mig. Något som får mig att må bra. Det är viktigt när jag har det jag har det i mitt liv. Den 11 och 12 oktober skall jag gå en kurs i ”Medial utveckling för nybörjare”. Eftersom jag bestitter vissa små förmågor känner jag att jag vill utveckla denna sida. Så här beskriver de kursen på sin hemsida:

 

 

”Med den bestämda uppfattningen att alla kan utveckla sin medfödda medialitet har vi skapat en kurs för dig som vill upptäcka och uppväcka din mediala förmåga. Här handlar det om att stilla hjärnan och låta dina sinnen stå för de intryck och förnimmelser du får. Du får lära dig att lita på dig själv och din förmåga. Det blir två dagar med prestationsfria övningar och lustfyllda upptäckter!”

 

 

Och eftersom jag ville veta lite mer om vad kursen innehåller så fick jag detta svar på mailen:

”Godmorgon!

I kursen i Medial Utveckling för nybörjare den 11-12 oktober kommer vi att arbeta med en mängd olika ”tekniker” inom det intuitiva och mediala området. Syftet är att deltagarna skall få en möjlighet att hitta och utveckla sin egen medialitet/ intuitiva förmåga. Vi kommer att ha övningar inom psykometri (att läsa av ett föremåls energi), färger, auraläsning, andekontakt (för den som känner sig redo), att läsa av andras energi och mycket annat. Självklart blir det även flera meditationer och inre möten. Allt handlar om att i trygg miljö prova och släppa fram sin egen förmåga att förnimma.”

Bilden är min egen

4 thoughts on “Tar hand om mig

  1. Det där med att stilla hjärnan hade jag verkligen behövt. Mycket ångest nu och jag är så less på det.

    Roligt med kurs, ett kul och intressant tema. Hoppas det blir jättelyckat! 🙂

  2. *gapskrattar* Jag är ju lite koko jag så vet du vad jag läste? Mental Utveckling för nybörjare.
    *gapskrattar* Den skulle nog jag behöva gå om den fanns.
    Medial låter betydligt mycket mer passande för dig. kramis

Kommentera

