Kryssning

Efter att jag beklagat mig över att jag och E har för lite tid ensamma, dök det upp en Bonuskryssning från Alex (tack vännen!) på Birka Cruises. Så på söndag åker bara han och jag iväg på en lillsemester för att slappa och ligga i sängen. Vi uppgraderade oss till en dyrare hytt och jag har även bokat en trerättersmiddag till oss på kvällen. Skall bli underbart att få prata och umgås ifred! Snälla farmor med man kommer hit och tar våra barn. Tjohoo!

 

 

När jag tänker efter ordentligt kan jag inte ens komma ihåg när vi sov utan barn sist. Kan det möjligtvis ha varit förr förra sommaren när vi var på bröllop?

 

Grrr, vilken tiger jag skall vara.

8 thoughts on “Kryssning

  1. Alla:

    Ja, ni… Det kommer bli en fab kryssning med mannen. Mest för att vi kommer ha tid för varandra, så egentligen spelar det inte någon roll var vi befinner oss. Only him and me…

  2. Vad härligt hytterna är jättefina, jag kan rekomendera att sitta uppe i loungen utanför spa avdelningen det är jättemysigt och sitta där och titta ut över skärgården.
    Eller bada lite bubbelpool.
    Kram

  3. Låter underbart, ni kommer att få det hur mysigt som helst!
    Tror att hytten kommer att vara jättefin, när jag åkte med jobbet bodde vi i de billigaste hytterna och de var väldigt fina.

    Kram!

Kommentera

